Rabia-0655 bı acile git nst çektir orda çıkar düzenli bir agriysa. Benim belime vuran bı agriydi hafiften yani aklıma gelmezdi düzenli sancı olacağı o gece yatamadım huzursuz oldum doktora muayenemiz vardı gittim bı baktı nstde düzenli sancılar çıktı dedi ağrın varmi çok hafif belimden dedim iki üç kere çektiler falan yine çıktı tabi benim ikinci sezeryandi hemen ameliyata aldi