Az önce lavaboda çok az kahverengi akıntı geldi bu nişan mı oluyor yoksa dün çok fazla alttan muayene oldum ve kanamam oldu baya ondan mı böyle oldu yoksa normal nişan mı ya ilk gebeliğim hem korkuyorum hem heyecanlıyım hastaneye gidin demeyin aşırı korkuyorum artık doktorlardan 🥺🥺 suyum gelene kadar doğumun olacağına net inanans kadar Allah yolumu düşürmesin hastaneye 🙁