Bride_6470 aynı sen gibi düşünüp yaptırmadım 31.hafta kontrolümde bebeğim 5haffa önden gitmeye başladı birden hastanede yatırıldım ve gebelik şekerim bebeğimi etkilemiş şok oldum 58le hamile kaldım 67kiloydum çok kilomda yok spor yapan bi anneyim diyet yaptım yediklerime dikkat ettim hatta iki kilo verdim 4hafta içersinde ünsilin başlandı sonuç bebeğim 35haftalık geçen hafta 3200dü yani 38 39haftayla uyumlu bu sadece kilosunu değil organlarınıda etkiliyor bunuda doğumdan sonra anlarız dedi doktorum devlet takipliyim ve ilk doğumum normal olmasına rağmen şuan zorunlu sezeryan olacam kilosu iyi küvete girmez diyen akıllılar var şeker bebegi sadece irileştiriyor ve organlarına zarar veriyor bebegin organları son adet tarihine göre gelişimi takip edilirmiş ve ciğerleri dha gelişmediğinden alamıyorlar o testteki şeker inan iki dilim baklavadada kat ve kat daha fazla var bence bu şeker testi zorunlu olmalı ilk gebeliğimde yoktu genç 163boyunda yalnızca 10kilo aldım gayet haretli ödemim bile yok düşün bende şeker imkansız dedim çıkmaz ilkinde çıkmayınca doktorda karar senin demişti test için bin pişmanım çok geç kaldım işallah şeker bebeğimin zihinsel organdan etkilememiştir doktorum çok geç kaldın dedi doğunca küveze girecek her ihtimale karşı