balimknmz Kızlar günaydın , dün nişanım geldiğini yazmıştım . Şuan doktordan geliyorum 36+6 cm açıklığım var sancım yok nst de çıkmıyor. Doğum ne zaman başlar ? Açıklık arttığı zaman hastaneye gitmek istiyorum . Suyum vs gelmesi
Anneeadayi3 balimknmz ben daha doğurmadım ama burda gördüğüm kadarıyla su geldikten sonra sancılar zaten sıklaşıyormuş 5 dakika da bir olunca hastaneye gitmek gerekiyormuş tabi size hastane uzaksa acilmaniz da varsa sancilariniz biraz sıklaştiktan sonra gidin bence çünkü bazen su gelmiyor hastanede patlatıyorlar
Seymom balimknmz sancınız yoksa 5 dk arayla geldiğini nasıl anlayacaksınız bilemedim allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alın ♥️
Seymom balimknmz yürüyüş eğilme merdiven çıkma gibi hareketler yapabilirsiniz duş, eşinize belinize masaj yaptırabilirsiniz belki tetikler
balimknmz 5 dk arayla nasıl anlayacaksınız derken :) hafta olarakta küçük daha 37 bile olmadık 2.700 gram 😏
Meryeminannesi20 balimknmz ay bişey olmaz 39 haftamdayım daha 3 kilo yeni oldu oda doktor dedi belki 2.800 de olabilir minik bir bebek takılmayın kilosuna felan sağlıklı olsun yeterki haftasıds öyle aşırı küçük değil bişey olmaz
Kymet_06 Hastanede suni sancı takılıp saatlerce sancı çekmektense evde doğal doğum sancılarınızı karşılamanız daha güzel sancılar artmayada bilir bazıları 3 4 cm açıklıkla bir kaç hafta geziyor