Eda77 Kızlar yogun bir şekilde çatlagım oluştu ve kaşınıyor ne yaptınız bu gibi durumda lğtfen bilgi verrmsnz
Eda77 Aryaam tesekkğr ederim elimden geldigince kaşımamaya calışıyorum ıslak havlu uyguluyorum ama cok bşr faydası yok
Eda77 aslhnkrts9 aslhnkrts9 son bir hafta yogun catlak oluştu ve gece uyutmuycak derecede kaşınıyor canım ya senn yaptgın gibi yapıyorum ama bşr faydası yok 35 haftaya giriyorum