0127ryhn Bugun adet günüm ama her zaman 2.3 gün geç olurum ben ikigun önce evde kaset test yaptim çok hafif çizgi çıktı aynı gün akşam erken gebelik testi yaptım negatif ciktibugun de kan verdim sabah beta hcg 0,200 mlU/mL ne demek pozitif mi negatifmi
Byz0706 0127ryhn üzülmeyin hiç ben kan vermiştim 0.100 çıkmıstı 2 gün sonra ki betam 24 çıkmıştı henüz kanda çıkmamıs olabilir regliniz gecikince testi tekrarlayn
0127ryhn E nabizda gördüm simdisonucu yarın Dr da gidemicem kan testi verdikten sonra şehir dışına gitmek zorunda kaldım lbi kaç gün gidememde Dr lütfen bilenler yazabilirmi bu değer ne demek
Tugcekivrak 0127ryhn Artık tıp çok ilerledi tedaviyle hamile kalabiliyorsun üzülme canını sıkma isyan etme vardır bunda da bir hayır bu bi sınav inşallah geçecek bu günler de . bende tedaviyle hamile kaldım ilk gebeliğimde ilkte tuttu hemde 🙏🏻
0127ryhn Arzuanne öyle bir ihtimal olurmuki zaten pazartesi randevum var yine tahlil yaparlar ama artık hiç umudum yok geçti bu ay 🤷🏻♀️
0127ryhn Tugcekivrak evet biliyorum bende öyle tedaviyle hamile kalmıştım hani bu ay belirtiler yaşayınca dedim inşallah vardır tedaviye de gerek kalmaz dedim ama hayırlısı artık ne diyelim
0127ryhn Byz0706 ya oluyormu öyle hadi inşallah benimde öyle olur pazartesi randevum var inşallah benimde yükselir peki siz ne zaman verdiğiniz de 100 çıkmıştı adet gününden once filanmiydi
0127ryhn Byz0706 yani regl bı gün önce test yaptım evde kaset test pozitif erken gebelik testi negatif çıktı regl günü de kan verdi o da zaten negatif çıktı bir daha yapmadım ki zaten bugünde oldum geçti yani bu ay 🤷🏻♀️