Ozlemizm Merhaba arkadaşlar, 29 haftalık hamileyim. Akşamdan bu yana kasığımda yoğun bir ağrı var. Stresli bir dönemde olduğum için diyordum ama bebek de aşırı hareketli. Bu haftalarda normal mi?
KuzeyinAnnesi10 Ozlemizm en hareketli haftaları sonra yavaş yavaş azalacak çok normal ağrılarınız olur magnezyum kullanın
miranatlas Ozlemizm eğer ağrın adet olucakmıs gibi bir ağrıysa hemen dokttora git bu durumu yasadım 27+5 gitmeseydim suyum gelicekmiş ve dogum olcakmıs