Mrvygit Merhaba kızlar biz bugun oglumuzu görmeye gittik çok şükür herşey yolunda tamı tamına 1.116kg olmuşuz peki ya sizin minnoşlarınız ne alemde😘🥰🌸👼👪
eMineHrn3807 Mrvygit Mrvygit canım 28+4 günlüğüz 4 gün önce kontrle gttik 1kilo 700 gram kilo 39 santim boyumuz olmuş miniğim günden güne büyüyor maşllah🤭
eray06042017 Maşallah canım bizim daha yarın 2.30 kontrol var 28+6 günlük olucak bakalım öğrenince yazarım buraya Allahım sağlıkla kucaklamak nasip etsin evlatlarımızı 🤗
gnccnszmhappy 27+2 yiz bgn geçen hafta gittim 964 gr olmuştu miniğim. Bel ve kasık ağrıları ile boğuşuyorum. Endişe full yani kızlar. Lekelenme falan yok allahtan. Sağlıjla kucağımıza alalım hepimiz inşallah
Mrvygit gnccnszmhappy amin canım benimde oyle kasıklarımda acayıp agrı oluyo sanki aded olucakmışım gibi🥴
Gullllllll gnccnszmhappy benimde aynı sorunum var ya 28 girdim yeni ama kasıklarımda regli ağrısı gibi ağrılar olmaya başaladı
Mrvygit gnccnszmhappy ben doktora sordum kasık agrılarımı normal dedı bu aylarda bebek normal dogum pozisyonuna dondugu ıcın agrı yapıyormuş
Gullllllll Mrvygit peki ağrıyla birlikte vajinana baskı yapıyor mu? Bende sürekli aşagıya baskı yapıyor sonra kasıklarım ağrımaya başlıyor
Melihadmrr 26+5 benim ama önden gittiğini söyledi doktorum kilo 1.180 bu gidişle 4 kiloyu görebiliriz dedi 😀