32+2 haftalık hamileyim normalde bebeğim çok hareketli hareket halindeyken bile şidetli tekmeleri olurdu geçen hafta hissettiğim bir hareketinden sonra hareketleri azaldı bazen ben dürtünce oynuyoe yada hafif hafif vuruyor google yazınca 2 saatte 10 defa hareket etmezse doktora gidin diyor kontorlüm cumartsi acaba eşi öne mi geldi o hissetiğim hareket omuydu yaşayan var mı????