Dilaraaltnk Merhaba benim 40+2 haftalıgım bugün Nts de sancım var çıktı doktor pazartesi kadar doğurmazsan pazartesi yatış yapalım dedi ne yapsam bilemedim normal doğum istiyordum suni deniyecekler sanırım
Mebus Dilaraaltnk bol bol yürüyüş ben avm ye yürüyerek gidip avm de gezip eve yürüyerek dönmüştüm ertesi gün 100 e vuran ama benim hafif hissettiğim sancılar çıkmıştı nst de. Ondan öncesi de ara ara sancı hissediyordum ama o yürüyüşten sonra daha da çok sancılanmaya başladım
seymaa7 Dilaraaltnk bugün doktorum yaş hurma ye dedi yaş hurmanın içinde bulunan bir şey ile suni sancının içinde bulunan bir şey aynıymış marketlerden alınanlardan değil yaş olanlardan tüketmeye başla doğumun için daha iyi olur suni sancı vermek zorunda kalmayalım dedi isterseniz bi deneyin
Twochildren Dilaraaltnk kuzum hareket et bol bol ama suni sancı için korkutma kendini bende aldım kötü bişey değil ki doğumu hızlandırıyor
Ketenprensess Merdiven in çık sıcak banyo yap skuat plates hopla zıpla.canim kendine ilk iş aktardan Meryem Ana otu al sancın basladimi onu demle iç yada birilerine şöyle senin yerine Meryem suresi okusunlar suya
Dilaraaltnk Ketenprensess meryem ana otunu aldım valize koydum doğum başladığı zaman suya koymak için ama demlenip içildigini bilmiyordum hareketliyim zaten sürekli hiç yatam biri olmadım 😩😂 hakkımda hayırlısı bakalım teşekkür ederim 💕
Mebus Dilaraaltnk henüz doğum yapmadım 37+5 olucam sezeryan istiyorum bebişte kilolu olduğu için haftaya gün alıcam yarın gidip. Ama 1 haftadır sancılarım var evde de hareketliyim temizlik vs. Yürüyüş te çok etkiliyor nst de 100 e vuran sancıları görünce şaşırmıştım. Hissediyorum ama çokta can acıtmıyor
Dilaraaltnk Twochildren yok korkum çok şükür suniye bile razıyım normal doğum yapayımda başka birşey istemiyorum ama şu anda karnım o kadar çok kasılıyor ki