Demetdmrblk Benimde 8.30 da yatisim yapılıyor heycandan uyuyamayanlar kervanindanim 😊 inşallah sorunsuz sıkıntısız geçer dogumlarimiz sağlıkla gelsin bebisler 🥰
Dilaraaltnk Medineuyanik yaa gelmiş geçmiş olsun kucağınıza almışsınızya yeter benimde pazartesi kadar gün verdi doğurmazsan gel dedi 40+2 yim şuanda kendisi gelsin diye uğraşıyorum yoksa suni olmazsa sezeryan Allahım inşallah normal nasip eder 🤲🏻💕💕
Ebrarbusramelekler Medineuyanik sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alın sizede çok geçmiş olsun size en güzel sevgililer günü hediyesi geliyo bugün hediyeye gerek yok😄 darısı bize inşallah 🫠
Medineuyanik Ebrarbusramelekler aynen öyle, en güzel sevgililer günü hediyemiz 🙏🏻🤭 darısı tüm bekleyenlerin istiyenlerin başına inşallah 🙏🏻 Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻💜