İlk hamileliğim geç döllenme idi, adetlerim düzenlidir hatta 2 gün önde gelir bazen. Gecikince umutla kan testi yapmıştım 8. Gün negatifti. Sonra bu ay yok deyip umudu kestim gecikmenin 15. gününde adet söktürücü kullanmadan son kez test vereyim dedim beta 80 le öğrendim. Geç döllenme imiş doktor sın adeti 3 hafta ileriye atmıştı. Düzeltilmiş olarak 17. Hafta, adete göre 20. Haftada kaybettim. T rahim ve rahim ağzı yetmezliği teşhis edildi. T rahim ameliyatı oldum ve dikiş atılacak nasip olursa yeni hamilelik. Histereskopi sonrası ilk ay hamile kalan çok diye heveslenmiştim, göğüs hassasiyeti de olunca adete 4 gün kala idrar testi yaptım negatif. Acaba yine geç döllenme olur mu bilemedim. Şimdi 2 gün geciktim ama negatif görünce ağlıyorum maalesef tutamıyorum kendimi çok üzülüyorum başarısızmışım gibi geliyor tövbe est. Yaşadıklarımın etkisi maalesef olsa sevinicem ama endişeli dönem yine başlayacak riskli gebelik malum.
Çok uzattım geç döllenme yaşayanlar tekrar aynı şekilde mi hamile kaldı?