annneoluyorummm dogum yapacagim gun sanki biri benimle kavga etmis ama ben hic bir istedigim cvbi verememis gibi moralim bozuktu 😅 kalktim cam
Sildim mutfak dolabi sildim ama boyle maksat kafa dagitmak 🤷♀️😂 bebek hic hareket etmiyodu yorulup oturunca anladim icimdeki huzursuzluk iyice artti o an hastaneye gittik sanci 0 -10 arasi nst de . Bian geliyodu karnim tas kesiliyodu sadece popoyu dayiyodu oylece kaliyodu. Doktor bu hareketsizlik normal degil deyip 37 hafta zaten geride kaldi erken dogum sayilmaz dedi ilk cati muayenesini yaptı ve 2 cm aciklikta olunca suni sanciyla baslatti dogumu. İkinci dogumum olacak nasipse simdilerde ama nisan,su , acilma , sanci bunlari evde yasamadigima amatorum korkmuyo degilim 😇🤣37+ 3 yada 4 tu dogdu kizim .
3,50 kilo 51 cm . Belkide iri olduğundan sigamiyodu bi aciklama yapmamisti doktor bu durumla ilgili