Fatmanur26zsu evet bircogunun🙃 kendinizi dahil edersiniz etmezsiniz size kalmis diyelim ozaman. Size yazdigim ilk yazimda kendi kilomuzu soyledim mesela , kafamiz karisir boyle dedim mesela. Her bebek , ber gelisim , her genetik farkli deniyosa . Benim boyle senin nasillar bana dogru gelmiyo meselaaa. Kilo postlarina girmiyorum evet normalde , aklimda kendi kilomla ilgili dusuncelerim varken atlamis bulundum yazdiginiza. En saglikli sekilde , hayırlı dogumlar hepimize😎