Gokcee28 Bugün 40+5 oldu hala gelmeye niyeti yok 🤒 Kanuni hast gidiyorum kçekmecede ctesi gününe kadar gelmezse suni verilecek yatış yapılacak 😔 suni almak istemiyorum korkular stres off napcam ben ya
babymomy_ Gokcee28 suni sancı o kadar da kötü değil korkmayın 😇 benım kendi sancılarım gelmişti önce valla o suniden daha zordu . Bide tavsiyem eğilerek yerleri silin ben öyle yaptım gece sancım gelmişti
Halenuryildiz1 Gokcee28 bende kanunide suniyle doğurmuştum iki doğumumda aynı oldu sancım hiç gelmemişti ama korkma umarım iyi geçer 🙏🏻
Gokcee28 Sürekli ağlıyorum iyice stres oldum hep kaygılıyım napıcam bilmiyorum halsizim zaten hiç bişey yapmak istemiyorum korkuyorum
Gzzzm Gokcee28 bende çok stresliyim 4 cm açılma var ama sancı yok bebeğin başı kanala girmemiş 39+1 neden girmiyo anlamadım ya da neden açıklık var sancı yok. Sizde durum nedir
Gokcee28 Bide bazı doktorlar çok değişik davranıyor bağırıyorlar saçma sapan zaten hamilelik insanı alt üst ediyor devletteki doktorların bazıları insanı azarlar gibi davranıyor can çekişirken bide onların tavırları insanı mahvediyor
Gokcee28 Gzzzm ben kontrole gittiğimde herşey normal bebek pozisyonu falan 32 den beri aşağıdaydı zaten ama açılma yok dedi hurma yiyorum eğiliyorum falan sıcak duş evin içinde sürekli hareket halindeyim ama bu bebek gelmiyor her arayan doğurmadın mı hala deyince insan iyice stres oluyor
Gzzzm Gokcee28 beni pazar günü hastaneye çağırıp yatış verip doğurtucaz dediler sonra vazgeçtiler. İkidir doğurucam diye gdip eve dönüyorum yarın kontrol var sanırım artık sezeryan istiycem