Humeyra_87 Ben az önce hanımefendiye yazdığım durumu yaşadım benim kendi sancımdı. Açılmam olmadığı için taburcu ettiler. Bu arada bende 37 olacağım perşembe günü. Senin yaşadığını da yaşıyorum, bacaklarımı uzattığım an varya bitiyorum o an. Kalkıyorum, oturuyorum o şekilde rahat ediyorum. Gaz sancısı da olabilir veya karnım büyüyor olabilir diye çok üstüne düşmedim. Hiç geçmese giderdim. Fakat ben hangi durumda gelmeliyim diye doktoruma sordum. Belli aralıklarla gelen sancını takip et, belin ve kasiklar genelde ağrır. Bu sancılarının gelip gitme sürelerine bak. 10 dakikada bir geliyorsa gel veya bebek 10 dakikada bir toplanıp duruyorsa o zamanda gel, onda da sancı oluyor hissetmesen bile dedi. Yada hiç geçmeyen 15 20 dk boyunca süren ağrın olursa da gel dedi. Bende şimdi takipteyim. Yalancılar sancılar yasıyoruz bu süreçte ama tabi doğum sancısı olma ihtimalide yüksek. Bende doktorun dediklerini takip ediyorum. Yoksa hergun ağrım oluyor.