balimknmz Arkadaşlar sanırım nişanım geldi . Dün akıntıyla beraber ince çizgi şeklinde açık pembe kan geldi . Az önce de kahverengi akıntı geldi . Doğum ne zaman başlar
Yeniannis-s balimknmz bende meşhur nişanı bekliyorum sancı gelir arkasından gelmezse ben yarım veya bir gün içinde hastaneye gitmeyi düşünüyorum
Eddaa57 Heisenbergk_13 ayy gerçekten mi keşke olsa benimde dün geldi öyleee durdum bekliyorum tık yok 🫣🤦