Yeniannis-s Nts nasıl doktor iyi dedi ama sancım var mı yok mu demedi bu hafta gelir gibi konuştu 39 oldu bugün ![https://mutluresim.com/images/2024/02/14/znnt1z.jpg]
Dmndmn Yeniannis-s Benim nst ile bilgim sancı denilmesi için 40ın üzerine geçmesi gerekiyormuş sanırım,sizde de çok ufak ufak var gibi.Daha iyi bilen biri de baksa iyi olur ☺️