bu aralar çok dişim ağrıyordu en sonunda yüzüm çok şişti doktor antibiyotik ve agri kesici yazdi onlari kullanıyorum, 15 haftalık hamileyim sizlerde de diş ağrısı çekenler oldu mu acaba antibiyotigi gebelikte kullanılan dan yazdı ama yinede korkuyorum bebeğime de bisey olur diye 😔 birde 4.aya gireceğim karnımda hafif küçük Bi şişlik var sizce normal mi ilerleyen zamanlarda mi karnım büyür acaba 🥰