Pinar10 Kızlar 17 haftalık hamileyim. Kaşıntı var Dr krem verdi iki farklı krem kullandım.Her gün çamaşır değiştiriyorum. Kaşıntıdan kurtulamadım. Sadece dış dudak tek taraflı bir kaşıntı ama özellikle geceleri çok kaşınıyor. Ne yapabilirim yaşayan var mı?
Seldab Bende de var maalesef iç camasirin kuru olmasına dikat etmelisin akıntıya dolayi oluyir galiba. Pudra da ise yarıyor deneyebilirsiniz