Kodal-42 bence egzersize devam edin sugat falan yapın benim suyum geldikten sonra egzersiz yapıp evi toparladım sancım artınca da gittim acilmam 5 santim olmuştu hastane de de devam ettim çok şükür kolay bir doğumum oldu şimdi üçüncüye hamileyim 36+2 günlüğüm bu aralar benimde sırtım çok ağrıyor ve akıntım çok ara arada kasıklarıma ağrı giriyor emin olun doğum başladığında anlıyorsunuz hemen sadece bebeğin hareketlerine ve sanciniza dikkat edin yeterlidir