Birbebekannesi33 Kızlar nişan illa kahverengi akıntı şeklinde mi olur? Afedersiniz bugün sümüksü beyaz hafif akıntı şeklinde geldi acaba nişan mıdır? Sadece peçeteye az bir şekilde geldi yardımcı olur musunuz
Sekerrr Birbebekannesi33 benım akıntı içinde kan vardı böyle damar gibi hastaneye gitmedim gece uyudum sabah uyandım yoğun bi kahve leke geldi ama sabaha kadar belime vuran sancılarım vardı ben sezeryan olacagım için 36 haftalıktım sabah kahve leke olunca hastaneye gittim doktor nişan bu dedi nst de sancım çikti hemen sezeryana alındım bebek kafasını kanala sokmuştu
nur34_ Birbebekannesi33 benimde 39 da basladi sari yogun akinti 40 da siyahipsi kirmizi kan geldi kanama sandim nisan oymus hatta ozaman ebeye sordum sari sümüksu akinti nisanin geleceginin habercisiymis
Arzuanne Öyle de olabiliyor evet ama genelde pembe ve kahve gibi benimki de sarımsı beyaz yapışkan falan geliyor
Kodal-42 Arzuanne benim kide beyaz yapışkan geliyor şimdi de ördek yürüyüşu yapıyordum sıcacık bir şey geldi yarım bardak kadar acaba su olabilir mi diye düşünüyorum
Ozlemynk Birbebekannesi33 39 haftadaym bende de yapışkan beyaz akıntı geliyor ama nişanı kırmızı renk dışında duymadım 2nci hamileliğim
Zuhalsebu Ozlemynk doktora sormuştum o nişan ama nişan büyük bişey o az az gelince o yol açılmış olmuyor açılıyor oluyor yavaştan
Arzuanne Kodal-42 valla onu daha deneyimlemedim bilmiyorum sıcak diyorsun bilemedim tutamıyorsa ve çoksa su diyorlar ama
Birbebekannesi33 Derinnmom çok afedersiniz mesela bende 3 4 gündür kabızlıkta var acaba sizde de oldu mu
Derinnmom Birbebekannesi33 evet bende de oldu kabızlık, bence bebekle alakalı ya çünkü büyüyor bağırsaklara felan baskı yapıyor diye düşünüyorum bol bol su içmeye çalış
Birbebekannesi33 Derinnmom elimden geldiğince öyle yapıyorum doktor 15 inde suni sancı verecek inşallah suni sancı vermeden sancım başlar diye dua ediyorum
nur34_ Birbebekannesi33 bu aralar beyaz ic çamaşırı tercih et koyu giyiyosan canim daha net anlarsin akintini