Benim ilk doğumda olmuştu doktorun yazdığı ilaçtan iki tüp kullandık ayva çekirdeğiyle krem yaptık sürmediğğm şey kalmadı artık bebeğim ağzı kan içinde kalıyordu sonra lanolin diye bi krem var dışı mor ondan alınca kurtuldum hem bitkisel olduğu için silmeden emzirebiliniyor👍