Gyulche ben kendim mikrotialıyım doğuştan bir kulağım küçük ve kulak yolum kapalı. Bundan dolayı o kulağım çok az duyuyor. Bebeğimde de olur mu acaba diye endişeyle yazmıştım. Öncelikle bebeğiniz sağlıklıysa bence çok kafaya takmayın. Diğer kulağı da duyuyorsa hiç sorun olmaz. Hiç bir zaman yaşıtlarımdan da sosyal hayatımdanda geri kalmadım. Kimse de bilmez mikrotialı olduğumu. Hiç ameliyat olmadım hayatımı etkilemedi. Çok kötü hastalıklar var, çok şükürdür kulağı duyuyorsa sağlığı yerindeyse hiç bir sorun olmayacaktır.