Bella Berfin2626 inşallah tez zamanda sağlıkla sıhhatle kavuşalım.😍🙏🏼💙 Bu son günler hiç geçmiyor, istiyorsun ki biran önce gelsin..
msrrf Bella vallahi gecmiyo ya. 32 hafta olcaz yarin ama sanki 3 yildir hamileyim 😣 bitmiyor yahu bildigin safak sayiyorum artik 😥
Berfin2626 Hilallalal oo 9 gün sonra bebeğin kucağında bu Harika bence sağlıkla kucağına alırsın inşallah meleğini ♥️
Beriliko Berfin2626 yanlış anlamazsanız bişey sorabilirmiyim burda bi bayan oğlu olursa adını muhammed koyucağını hamileyken dua etmiş sonra oğlu olmuş acaba sizde öyle duamı ettiniz
Berfin2626 Beriliko evet oğlum olursa Muhammed Ali koyacaktım dua ettim çünkü kızım vardı bir de erkek anneliğini duygusunu tadmak istiyordum rabbim nasip etti çok şükür 💙
Beriliko Berfin2626 ne mutlu size bende 2.kızımı bekliyorum hayırlısıyla birde oğlum olsun isterim oyüzden sordum teşekkürler☺️
Berfin2626 Beriliko rabbim nasip eder inşallah 🤲 hayırlı evlat olsunlarda gerisi önemli değil kuzum 😘😍