Ben sezaryen olacağım için doktorum çatı muayenesi yapmayacak ancak burada okuduklarım ve birkaç zaman önce yakın bi tanıdığımın da yaptırmış olmasından dolayı şöyle ki eğer kendinizi muayene sırasında çok kasmazsanız canınız acımaz , tanıdığımıza doktoru eline jel sürmeden muayene etmiş ve biraz canı yanmış her doktor böyle yapıcak diye bir şey yok elbette bu muayene sırasında olan bir şeydir mutlaka zaten çok kısa sürüyormuş 1 dk belki.. tavsiyem kendinizi çok kasmamanız rahat bırakmanız yönünde olur ☺️ şimdiden sağlıklı hayırlı doğumlar