Kızlar ikinci gebeliğim bir kızım daha var ilk hamileliğimde ağrılıydı buda ağrılı geçiyor ister istemez insan tedirgin oluyor. Kasılmalarım oluyor alt tarafımdaki kemikler çok ağrıyor midem bağırsaklarım bir rahatsız çok şükür halime ama imreniyorum bazen ağrısız hamilelik geçirenlere
kardeşimin eltimin flan gram ağrısı olmadı ben mi çok hasasım naziğim anlamadım😏