Yaraybuse bende ilk defa duydum kendimde olunca kafaya takma demekten kastım şu bende olmayavk diye çok korktum bi ara neden olmuyor ddm ddm olmadı sonra 2 3 ay üstüne düşmedim takvim sildim eşime asla yüksek dönem vs demedim bebekle alakalı hiç bir şey düşünmedim üstüne düşmedim anda oldu bana hep dediler ki düşünmek etkiliyor düşünme o kendi gelir gerçekten öyle sıkıntı yapmayınca oluyor bence elinizden geldiğince neden olmuyor hadi olsun diye düşünmeyin olacağı varsa sen uğraşmadan da oluyor bana süprüs oldu yani beklemiyordum çünkü dediğim gibi gebelik ile ilgili hiç çabam olmadı oluruna bıraktım