Kızlar 24+5 haftadayım daha. Birkaç dakika önce durup dururken belime sancı vurdu ve hemen karnımın altında adet sancısının olduğu yerde yoğun bir sancı girdi resmen gaz sancısıyla regl sancısı arası karışık bir şeydi. Sonra karnımın o alt kısmı sertleşti bebek orda toplandı. İki dakikada düzeldi şimdi sancı yok fakat erken doğum belirtisi mi yoksa bebeğin hareketlerinden midir anlamadım.