Nergiz7 canım bende 18.haftaya giriş yaptım ilk trimesterda 4 kilo vermiştim. Hala onu geri almamışım. Bebeğim gayet sağlıklı o yüzden ben inşallah almam diye düşünüyorum böylesi daha iyi emin ol son aylara doğru zaten bebek hızlı büyüdüğü için alırız. 5 6 kiloyla kapatırsak doğum sonrası çok rahat ederiz 🥰