esmerrmm ben de karacadan aldım kahvaltı takımı yemek takımı granit tencere seti çatal kaşık seti. Otekilerde sıkıntı yaşamadım ama tencere seti berbat hep çizildi şimdi kendime yeni tencere seti bakıyorum ve daha 4 buçuk senelik evliyim bu arada çatal kaşık setleri de çok çabuk çizildi bıçakları kufleniyor ne alakaysa 🤷🏻♀️ karaca pismanliktir bence de😅😅