Mrkpcioglu Haftama girdim iki gündür bel ve bacak ağrısı yaşıyorum ara ara alt karnımda da agrı oluyor normal mi sizce ne yapmalıyım kızlar 🙏🏻
tunahansmom Mrkpcioglu Bende de oluyor kuzum doktora sorduğumda olacak bunlar normal demişti çok sancılı olmadığı sürece dakikalarca devam etmediği sürece sıkıntı yok demişti
Karbeyaz_ Bel ağrısına yoga çok iyi geliyormuş ama baştan beri hiç yoga egzersiz yapmadım acaba şimdi 7. Ayında yapsak birşey olur mu kızlar 🙏
Mrkpcioglu Karbeyaz_ biraz daha beklemekte fayda var ben yürüyüş bile yapamıyorum korkumdan. Başta bebek aşağıda dediler yatacaksın dediler sonra düzeldi şimdi de bel ağrısı korkutuyor. Sağlıkla vaktinde alalım kucağımıza inşallah 🌸
miranatlas Mrkpcioglu banada sürekli yatıcaksınndediler. 27+5 im şiddetli sancılarım cıktı ve parmak ucu genişliğinde açılmam olmus sizinde öyle miydi
Mrkpcioglu miranatlas açılmama bakmadılar hiç progestan kullanıyorum hala günde üç defa. Siz de kullanın bence sancıları dindiriyır
miranatlas Mrkpcioglu kullanıyorum baya zaten sancıları azaltmak için iğne ilaç vs verdiler azaldı çok şükür