Kızlar 3 bucuk yasında oğlum var ve doğum yaklastıkça alınanlar hazırlıklar gördükçe okdr huyu değişti ki hic bilmem altına yapsın bi ayda dört kez kaçırdım bahanesiyle okulunda birde evde saldı afedersiniz. Hayır ilgilenmiyorda değilim alıp okula götürüyorum almaya gidiyorum karnım burnumda . İstesem kayınpeder var kaynana var ama ilgisiz olmamam adına esimde ona keza aynı öyle. En son bugun artık sabrıma yenik düsüp isyan ettim böyle yaparsan sevmicem artık seni dedim. Sabaha kadar isememis bir cocuk tuvalete gidip nasıl üstüne yapar :( yani gerçekten kolay derken bana zor olmaya basladı arkadaslarına vuruyor öğretmen hergün arayıp söylüyor. Artık cok sıkıldım ne yapıcam piskoloğa gidip akıl alan varmı? Okdr durumum yok gidemem hani lütfen bilgisi olan yönlendirsin beni. Bazen keske kalsaydı tek diorum surda kalmıs doğuma iki hafta benim akıl karısıklığı🥺