Esranur11 benim hareketleri az kızımın onu söyledim perinatolojiye git dedi doktor bir aydır takip ediliyor gelişim geriliği olabilir diye karın çevreside küçük dedi bugün daha iyi olduğunu söyledi nst ye giriyorum her hafta ultrasonlada öncesi sonrası bakılıyor