38 de bende oldum çatı muayenesi muayeneden sonra hafif kanaman olacak korkma dedi doktorum cuma günü olmuştum bugüne kadar sürdü hafif kanlı akıntım bugün bitti gelmiyor doktoruma sordum normal dedi suyun gelmediği sürece sıkıntı yapma dedi. Ve birde benim 3 4 cmye yakın açıklığım vardı birazda bu yüzden oldu kanama sanırım.