Kızlar merhaba kızımın 1 yaş doğum günüsü yaklaşıyor kendisine beyaz bir elbise aldık trendyoldsn da balon siparişleri verdim evimizin karşısında küçük bi cafe var orda aile arkadaşlar arasında kutlama yapacağız. Topuklu ve babet tarzı ayakkabılar maalesef giyemiyorum sağlığımdan ötürü ayrıyetten giysem bile kambur durmak zorunda kalıyorum o da güzel bir görüntü olmuyor. Doğum günü annesi olarak birazda şık olmak istiyorum özensiz durmak istemiyorum açıkçası