Kızlar doğumun 2. Gününde sarılık oldu bebeğim epey hastanede kaldık sık sık emzirmeye çalıştım memeyi aldıramadık. O an emsin de nasıl olursa olsun dedim silikon uçla verdim. Bebeğim 3 haftalık şimdi bırakmak istiyorum nasıl yapacağımı bilmiyorum. Memeyi alıyor 10 Samiye kadar çekip çıkarıyor ağzından çok ısrar edip komple soğutmaktan korkuyorum. Nasıl yapayım bana yol gösterin