Bende 33+1 haftalıgım bu titizlik şeyi nasıl geçer acaba öneriniz varmı ☺️ bende dün bitirdim ama normaldede hep yapıyorum ama yerde ufacık şey görsem evi çöp götürüyor sanıyorum inşallah işe yarar bende istiyorum işe yaramasını şuan tüm ağrılar üstümde lovoboya gitmekte bile zorlanıyorum