Rhk1 Klomen kullandım bu ay adetim 5 gün gecikti test yaptım fakat negatif çıktı böyle durum yaşayan varmı?? Klomen ekstra adeti geciktirirmi
Gls09 Rhk1 gecikme olduğunu yazanlarda olmuş ama bazıları da erken geliyor diyor bilmiyorum canım hiç yarın test yap tekrar inşallah vardır bebiş 💕🌸
pnarpnar35 Rhk1 klomen bende kist yapmıştı kist de gecikme yapabilir umarım öyle bisey değildir geç dollenmedir 🌸🙏
Rhk1 Gls09 Gls09 yarın erken gebelik testi yapıcam bakalım onda çıkarmı acaba varsa bir şey🥹 çok heyecanlıyımm🙄
123bebek-21 Rhk1 merhaba erken gebelik testi yapın bende kullandım kullandığım ay gecikme oldu 9 gün erken gebelik testi yaptım hamileymişim inşallah son haftalar bebeğime kavuşmama darısı başına inşallah Allah isteyen herkese nasip etsin ♥️
Rhk1 Gls09 meme ucu sızlaması var ateş basması var ama kasık ağrısı bel ağrısı vs hiç yaşamıyorum normalde yaşarım adet öncesinde kuzum
hanifeq Rhk1 ilk ay düzenli kullanmadım o yüzden olmadı ama ikinci ay gunde bir tane içtim kaldım çok şükür iki tane içmek istemedim kist yapabiliyormus
Rhk1 pnarpnar35 kist problemi zaten çok yaşadım ben hatta iki ameliyat oldum bundan kistlerim varken bile hiç gecikme olmazdı bende aksine adetlerim günü gününe ve uzun sürerdi malesef :(
pnarpnar35 Rhk1 gecmis olsun canim catlatma iğnesi kullanmış miydin peki bazen catlamayan yumurtalar kiste dönüşüyor sonra adetle atılıyor yani öyle ameliyatlık kist değil dediğim basit kist
Rhk1 pnarpnar35 iğneye gerek kalmadı çünkü gittiğimde zaten çatladığımı öğrendim iki folikül büyümüş dedi bugünüde değerlendir demişti okadar
pnarpnar35 Rhk1 aa çatlamayi gorduyse süper o zaman inşallah geç dollenmedir yap bakalım testi bize de haber ver mutlaka 🌸😊
Rhk1 pnarpnar35 yaaa önemlimi çatlama olayı inanın bu konuda çok bilgim yok 😌 geç döllenmeyi bile bilmiyorum