Rabiangi Merhaba kızlar 7+5 haftalık gebeyim doktorum bugün çocuk asprini yazdı bunu kullanman gerek dedi çocuk için dedi nedenini anlamadım . Aranızda kullanan var mı kaçıncı haftada başladınız kullanan varsa eğer yazarsanız sevinirim
_almirasmom Rabiangi ben de erken haftalarsa kullanmaya basladım lekenme yapmıstı onu kesınce duruyordu lekenme sonra gene baslıyordum geen kanama oluyrodu gene bırakıyordum kan durunca devam edıyordum sımdı vucut alıstı hamılelık ılerledıkce ama ecopirin 150 mg alın ıstersınız
hanifeq Düşük falan varmıydi yada pıhtılaşma bende kullanıyorum rahim damar darlığı var onun için bebek daha iyi beslensin diye
Rabiangi hanifeq olabilir bende ilk defa duyduğum için sormak istedim kaçıncı haftadan itibaren başlanıyor acaba yani ne zamana kadar kullanılacak
hanifeq Rabiangi ilk haftalardan beri verilebiliyor hatta öncesinden 32 haftada falan kesiliyor galiba bende tam bilmiyorum doktoruma sorucam ama iyi bir şey yani kullanın bebek için
Rabiangi _almirasmom bana düşük mg çocuk aspirini yazmış en küçüğünden günde bir defa şeklinde daha başlamadım bugün aldım ama yarın içeceğim sizde mi bu asprini içtiniz sonrasında sıkıntı yaşayınca mı bu yazdığınız ilaca geçtiniz
_almirasmom Rabiangi bana eczane evet o pembe olam tatlı aspırını verdı 6. Haftalarda basladım kahverengı lekenmem oldu kestım onu leke de durdu ecopirime basladım kanamam oldu kestım bır kac gunlugune kanda durmustu 10. Haftada tamamen gene ecopirine basladım artık kanamam olmuyo bazem kan cok sulu oldunda kan sulandırıcı lar leke kan yapıyor