Rozalysa111 Merhaba arkadaşlar 34 haftalık gebeyim ayaktayken göbeğimin sağ üst köşesinde kaburgamın aşağısında ağrı oluyor bu normal bir şey mi sizde de oluyor mu?
Rozalysa111 Aysecikkk_ biraz endişelendim bir problem mi var diye kontrol günüme de daha var buradan sorayım dedim😊