Minikkush9496 Kızlar 31+3 haftalık hamileyim grip oldum 37,5 ateşim var tehlikelimi? Ve burnum akıyor birde tüm kemiklerim ağrıyor🤦🏻♀️
zeh123_ Minikkush9496 bende 36+2 çok kötüyüm öksürük te var akşam üstü nişan geldi öksürük tenmi bilmiyorum
gizem-cbn Minikkush9496 sıkıntı bi şey olmuyor da ilaç da alamıyoruz iyileşmek öok zaman alıyor mahvoluyor insan yinede ateşinizi düşürmek için ılık bi duş alın
Minikkush9496 zeh123_ Allah yardımcımız olsun canım çok korkuyorum 8 ay boyunca kendimi korudum çocuğumu korudum kaynanam geldi çocuğada banada bulaştırdı🤦🏻♀️😡o kadar çok kızıyorumki
Minikkush9496 gizem-cbn bebeğe zarar verirmi? İlk kızımdada 3 aylıkken grip olmuştum ateşimde yüksekti aynen böyle ve ilk detaylıda sol böbreğinin büyümediğini öğrendik doğduktan sonra ameliyyat oldu neyseki çok şükür şimdi iyi o yüzden korkuyorum
gizem-cbn Minikkush9496 doktora sormuş muydun ateşli hastalık geçirmenle ilgisi var mıydı? Bende şu an gribim ve 2. Kez geçiriyorum hamilelikte ama bebeğimde öyle bi sorun yok