Hastanesine göre değişiyor güya ben özel hastaneye gidiyorum mesela ama benim gittiğim hastane de almıyorlar hijyen şartları gereği böyle bir uygulamamız yok dediler steril bir ortam olduğu için eşlerin girmesini doğru bulmuyorlarmış.. ama yine şehrimde olan başka bir özel hastane var onda arkadaşım doğum yaptı onun eşini almışlar içeriye.. tamamen hastanesine bağlı, ve yine benim gitmiş olduğum sözde “özel” hastane dışarıdan organizasyon kabul etmiyor mesela oda süslemesi için ama arkadaşım süsletmişti bu şekilde değişkenlikler olabiliyor.. bence hastane de insan kaynakları bölümüne veya kendi doktorunuza bir danışın alıp almadıklarını onlar daha net bilgi verir size