Anoniiim Kızlar kullanıp memnun kaldığınız çatlak önleyici krem, losyon veya yağ var mı ? Ve ne sıklıkla sürdünüz
Yagmurguzel01 Anoniiim aşkım istediğini sür yine çatlıyorsa çatlıyor yani maalesef 3. Aydan itibaren çatlak önleyici kremler lierac vs bocaladım karnıma hep yine çatladım 😭😭😭
Aysecikkk_ Anoniiim Bence bu çatlağın kaçışı yok 2. Ayımdan itibaren ne önerildiyse sürdüm kendimi nem bombası yaptım resmen ama gel gör ki 37. Haftada karnımın yanlarından çatır çatır çatladım her kadın bunu tadacaktır 😂😂
Mehakil İlk hamileliğimde çatlağım yoktu şuan ikinci hamileliğim olmaz diye hiç bakmadım sonra bir baktım yanlardan çatlamışım
YldrmNUR Ben hiç bişi kullanmadım 25.haftamdayım henüz bi çatlama yok. İlerleyen zamanlarda olur mu bilmiyorum ama ben pekte dert etmiyorum açıkcası
merve_bulut Eğer çatlayacaksa çatlıyo canım ben yağ kullandım şimdi karnımdan belime kadar dik dik full çatlak