baharmom35 Kızlar ilk transferim maalesef olmadı doktorum önce histeroskopi önerdi bugün adetin 2. Günü tekrar detaylı ultroson ile baktı rahim filmini tekrar inceledi ve histeroskopi gerektirecek birşey yok dedi bu defa rahme çizik atıcaz be bağışıklık sistemin üstünde durucaz dedi rahme çizik attıran ve olumlu sonuç alan var mı nasıl oluyor çizik
Eebrusrmeli baharmom35 merhaba canm 1 kez tüp Bebek tedavisi gördüm 2 aylıkti kalbi durdu 2. Denedim tutmadi daha sonra histeroskobi amaliyati önerdiler oldum 3.denedim Hayrlisi ile güzel sonuçlar aldm
Whitelavinia baharmom35 şehir hastanesi atıyor çizik haberin olsun, tüp bebek bile yapıyor. Benim arkadaşim da attırdı bu ay ve adet ağrısı ile aynı acı dedi birde kanama olmuş o kadar şifa olsun şimdidenn
31415926Er Eebrusrmeli merhaba bende rahim filmi çektirdim C kollu makine ile hafif yapışıklık var ama sorun değil dediler ve tekrar tutunmazsa histeroskopi yapalım dedi doktorum. Histeroskopi ameliyat gibi bişey mi zor mu? Birde fiyatı ne kadar rahim filmine 4.500 verdim bahçeciye bağlı bir yerde
baharmom35 Eebrusrmeli histeroskopi neden gerek duyuldu yapışıklık perde miyom polip bişi var mıydı bana ilk yapabiliriz dedi dün muayene etti ve gerek duymadı sadece çizik atıcam dedi
baharmom35 31415926Er histeroskopi zor bi işlem değilmiş doktorumun anlattığı rahim filmi gibi 15 dakika anestezi işlem sonrası da ağrısız sızısız taburcu oluyorsun ben acı bademdeyim fiyatını bilmiyorum ama rahim çizdirme 9 bin ama histeroskopi yapılmayacağı için fiyatını sormadım
Eebrusrmeli 31415926Er yok hayr zor bı işlem değil korkmayın rahim 20 dakka süren bı işlem bayılıp ayilmanla beraber 1 saat sürüyor daha sonra taburcu ediyor ,Zaten ben devlet hastanesinde oldum tüp bebek olumsuz olunca bu işlemi oneriyolar zaten rabbim yardmcinjz olsun
baharmom35 Kubra6642 neredeki acı badem de bende acı badem ama 9 bin senin yüksek geldi fiyatın bana acaba başka bi işlem de mi yapıldı
Kubra6642 baharmom35 başka herhangi bir işlem olmadı hitereskobi dediler rahim de bi problem yok sadece çizik atıp çıktık dediler bana
31415926Er Eebrusrmeli teşekkür ederim histeroskopi yapıyor mu devlet hastanesi. Benim de tüp bebek olumsuz oldu rahim filminde c kollu ile çekildim. Hafif bi yapışıklık var dendi bana da doktorum dedi o yapışıklık açılmıştır % 90 dedi
baharmom35 Eebrusrmeli bende de sorun yok görmüyor histeroskopi yapmaktan vazgeçti sadece çizik atıcak
Nessem Ben doğal yolla hamile kaldım ama tüp bebekle kalamıyordum son çare olarak bağışıklık serumu, gebelik aşısı yapıldı ve tuttu. İmkanınız varsa bunları yaptırın derim. Çizik daha önce bende işe yaramadı.
Eebrusrmeli 31415926Er evet canım yapıyor ücretsiz yapiliyo devlette kağıt ve evrakları götürüp gösterip yaptrabilirsiniz