FundaMustafa Arkadaşlar yarın reglin ikinci günüm hastaneye gidecek karnına test istiyorlar ya mesela kaç saatlik açlıkla gitsem olur randevum öğleden sonra çünkü
cokbilmismom FundaMustafa geç uyanıp yememeye çalışın yada çok erkek 8gibi falan yapın daha sonra bir şey yemeyin. Çünkü genelde bu tahliller sabah aç karnına yapılıyor