fayting bende senin gibi üzülüyordum erken doğacak diye ama üzüldügumle kaldım 38 haftaya girdim hayla devam ediyor bazen dayanamiycak kadar agriyor hatta acilma oldumu diye bile bakti doktorumda yok normalmis ilk gebelik oldugundan normalmis yani endiselenme sende bazen 2saat dinlenmeyle bile gecmiyor