Selam kızlar şuan etlik şehir hastanesinde yatışım var bebeğim 2 gündür nerdeyse hiç hareteket etmedi hastaneye geldim sık sık nst soktular ve bebeğin kalbi yavaşlamış suan biraz daha iyi ama sizden bol bol dua istiyorum 30 haftalığım daha çok var çok küçük 😔🩷