Merhaba anne adayları , 17 haftalık hamileyim geçen doktora gittiğimde bebeğimin aşşağıda olduğunu ve ters döndüğünü söyledi iki adet ilaç verdi biri progestan, progestanı günde 3 defa tok yazmış eczacı sizce ağız yoluyla mı vajinal yolla mı almak daha etkili sizce kullanan var mı daha önce ???