Kekmez insanlar burdan gelecek tek kelime ile bile mutlu olabikcek durumda olabiliyo , yada heyecandan yapıyo olabilir. Bence kızmamak lazım, Allah aratmasın herkes evlat sahibi olmak istiyor . Bence bu sevinclerine yada üzüntülerine ortak olabiliriz , o gün o modda değilsek de okumadan geçebiliriz Diye düşünüyorum 😊